دستگیری پاکستانی‌های گروگان‌گیر در ایران+ جزییات کشف ۳۰ کیلو و ۶۰۰ گرم مخدر «شیشه» در هنگ مرری تایباد (۹ تیر ۱۴۰۳) افزایش ۲۰ درصدی معاینات روانپزشکی در مراکز پزشکی قانونی کشور زندگی خیلی کوتاه است؛ ۸ موردی که واقعاً نباید نگران آن‌ها باشید آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی پایه‌های اول، هفتم و دهم از فردا (یکشنبه، ۱۰ تیر ۱۴۰۳) صحرایی: حذف تدریجی کنکور هویت واقعی را به مدرسه بازگرداند مردان میانسال روزانه ۳۰ دقیقه پیاده‌روی کنند پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (شنبه، ۹ تیر ۱۴۰۳) | تغییرات نامحسوس دما در مشهد نرخ‌های جدید بلیت هواپیما به‌زودی اعلام می‌شود راز شلیک مرگبار در باغ‌ویلای کلات فاش شد + عکس وزیر آموزش و پرورش برای توضیح درباره مطالبات معوقه معلمان به مجلس می‌رود نخ دندان یا خلال دندان، کدام یک بهتر است؟ روزانه ۶۰۰ بیمار در بخش اورژانس بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد پذیرش می‌شود خوابگاه ویژه دانشجویان بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی مشهد ایجاد شد خراسان‌رضوی آماده میزبانی از مسافران و زائران تابستانی از ابتدا تا نهم تیرماه ۱۴۰۳، شش نفر در سیل رودبار جان خود را از دست دادند اجباری در کمک به مدرسه وجود ندارد | ثبت‌نام دانش‌آموزان در مدارس دولتی صددرصد رایگان است + جزئیات
سرخط خبرها

قول فرماندار مشهد: وام سیل‌زدگان مشهدی از این هفته واریز می‌شود

  • کد خبر: ۲۳۲۴۹۲
  • ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۸
قول فرماندار مشهد: وام سیل‌زدگان مشهدی از این هفته واریز می‌شود
با گذشت چند‌هفته از سیل اخیر در شهرستان مشهد و تعدادی از روستاها، همچنان روند رسیدگی و خدمت‌رسانی به سیل‌زدگان ادامه دارد و در تازه‌ترین خبر، فرماندار مشهد اعلام کرد که از این‌هفته، پرداخت وام به سیل‌زدگان واجد‌شرایط آغاز می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، محسن داوری در حاشیه جلسه با ارگان‌های اجرایی، با محوریت رسیدگی به وضعیت سیل‌زدگان، با تأکید بر اینکه به‌صورت روزانه روند خدمت‌رسانی به سیل‌زدگان را بررسی می‌کنیم، گفت: در این جلسات همه ارگان‌هایی که می‌توانند در کار خدمت‌رسانی به سیل‌زدگان ایفای نقش کنند، حضور دارند و در هر جلسه میزان پیشرفت را در مسیر وعده‌هایی که به مردم داده‌ایم، بررسی می‌کنیم.

معرفی برای ۱۶۱ وام مسکن و ۲۹۱ وام خودرو

وی با بیان اینکه افرادی که در حادثه سیل آسیب دیده‌اند، رها نشده‌اند، بیان کرد: روند رسیدگی و خدمت‌رسانی رو‌به‌رشد بوده است. در زمینه تأمین وام مسکن ۱۶۱‌نفر برای ودیعه مسکن به بانک معرفی شده‌اند که تعدادی تاکنون موفق به دریافت وام شده‌اند و بقیه نیز این‌هفته با مراجعه به بانک، این وام را دریافت خواهند کرد.

داوری درباره تأمین وامِ خودرو‌هایی که در سیل اخیر آسیب دیده‌اند نیز اظهار کرد: آسیب خودرو‌های ۲۹۱‌نفر ارزیابی شده است و تا ۵۰‌میلیون تومان وام بلاعوض به آنها پرداخت می‌شود. یازده نفر با‌توجه‌به میزان خسارتی که دیده‌اند، نیاز به مبلغ وام بیشتری دارند که به بانک معرفی شده‌اند و مبلغ بیشتری به آنها وام داده خواهد شد.

معرفی ۵۷ کسب‌و‌کار و ۳۱۲‌مالک و مستأجر برای وام

وی درباره آسیب‌هایی که به برخی از کسب‌و‌کار‌ها وارد شده است، افزود: ۵۷‌نفر که درحوزه کسب‌و‌کارشان آسیب دیده‌اند، توسط کمیته‌امداد امام‌خمینی (ره) به بانک معرفی شده‌اند و به آنها نیز ۱۵۰‌میلیون تومان وام قرض‌الحسنه پرداخت می‌شود.
فرماندار مشهد درباره مالکان و مستأجران مستقر در خانه‌های آسیب‌دیده از سیل نیز بیان کرد: فهرست ۳۱۲‌نفر مالک یا مستأجر نیز برای پرداخت وام بلاعوض تنظیم شده است و این هفته وام آنها واریز خواهد شد.

وام ودیعه مسکن با سفته و امضای ضامن

داوری با تأکید بر اینکه می‌توان گفت تقریبا آنچه به مردم قول داده‌ایم، انجام شده است، اظهار کرد: تنظیم فهرست‌های شماره کنتور برق مالکان هم باید انجام و فهرست به ستاد بحران تحویل داده و ثبت شود و خسارت تا سقف ۹۵‌میلیون تومان به آنها نیز پرداخت شود. البته این مهم نیز در حال انجام است.

وی درباره گلایه‌های مطرح‌شده درباره شرایط بانک‌ها در پرداخت وام و معرفی ضامن گفت: با سفته‌ای که ضامن پشت آن را امضا کرده باشد، ودیعه مسکن پرداخت می‌شود و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->